søndag den 19. februar 2012

Færdiiiig!!!


Endelig, endelig, endelig.
Dejligt og stort, så man kan pakke sig ind i det.


Sjalet vejer 560 gram og måler 320 cm x 125 cm. Det er endnu ikke vasket og blokket eller dampet, eller hvad jeg nu kan finde på at gøre med det. Det må komme senere.
Jeg har ca 300 gram garn til overs, så der skulle være nok til et andet projekt.

Alt i alt er jeg godt tilfreds med resultatet, men der et par småting, der nager mig.
Den skrå kant strammer lidt, ikke pga opsamlingen, men pga udtagningerne.
OG jeg kunne godt have haft nogle halve valmuer i mod kanten i den nederste halvdel.
Intet af det kan jeg gøre noget ved, uden at lave hele molevitten om, og DET gør jeg ikke.




2 kommentarer:

  1. Fedt du har fået gang i bloggen, bliv ved med det. Det er så hyggeligt at følge med i hvad der sker rundt omkring.
    Og hvor det klær dig at du fik ordnet øjenlågene

    SvarSlet
  2. jeg vil gøre et hæderligt forsøg, i hvert fald. OG tak, jeg er så glad for mine nye øjne. Jeg kommer da til ændre mit profilbillede her også.

    SvarSlet