mandag den 12. juli 2010

lyserød cardigan




Min svigerdatter ønskede sig en lyserød cardigan til Vanessa, sagde hun til mig sidste mandag.



Så jeg måtte i gang med pindene, for den skulle være til brug her og nu. Måske ikke lige i disse hede dage.



Jeg havde ikke noget lyserødt bomuldsgarn på lager, så jeg kørte til 2 strikbutikker, som BEGGE havde ferielukket. ØV og ØV.



Så endte jeg med at købe 5 ngl. bomuldsgarn i Brugsen. OG jeg må sige, at jeg er overrasket over, hvor blødt det er. Hvis det så også holder dig pænt efter vask, vil jeg gerne strikke af det garn igen. 3 ngl. gik der til trøjen i str. 1 år. Opskriften er fra Hjertegarn. Og farven er noget der ligger mellem farverne på de 2 billeder.



Nu er der bare tilbage, at få afleveret den hos min lille prinsesse og håbe på, at den passer pigebarnet.

1 kommentar:

  1. Hvor er den sød Britta, den skal prinsessen nok blive glad for

    SvarSlet